Sunday, April 24, 2022

το πάθος της άνοιξης


 

Νιώθω ότι έχω τόσα πολλά μέσα μου μερικές φορές,  κι άλλες πάλι πως όλα αυτά τα πολλά δεν είναι παρά ένα τίποτα.  Θα ήθελα να ήμουν ένα πέταλο παπαρούνας που ο αέρας θα με πήγαινε εδώ κι εκεί,  μέχρι να μαραθώ να είχα γνωρίσει τον κόσμο όλο, ωστόσο κι εδώ που είμαι δεν λέω πως δεν έχει ενδιαφέρον και ομορφιά.  Θα ήθελα να ήμουν ένα μήνυμα,  μια παρόρμηση,  μια λάμψη μέσα στο σκοτάδι.  Σαν Πασχαλιά.  Σήμερα Λαμπρή.  Το πάθος της Άνοιξης!  

Χρόνια πολλά σε όλους τους ανθρώπους που αγαπώ και με αγαπούν.  Ξέρετε εσείς!!!

5 comments:

  1. Χριστός Ανέστη Στέλλα μου! Καλό Πάσχα.
    Τι όμορφη η εικόνα σου, με παρέσυρε! Θέλω να πιστεύω πως όλοι είμαστε μια λάμψη στο σκοτάδι, ιδίως όταν χαμογελάμε!
    Και του χρόνου με υγεία και χαρά, τα καλύτερα για σένα και την οικογένεια σου εύχομαι.
    Σε φιλώ γλυκά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χρόνια πολλά Μαρινάκι! Και του χρόνου.. με υγεία, με χαρά, με αγάπη, φιλάκια πολλά

      Delete
  2. Χρόνια πολλά Στέλλα μου. Χριστός Ανέστη! Να είσαι καλά, να έχετε όλοι σας υγεία και να περνάτε όμορφες ανθρώπινες στιγμές. Πολύ όμορφο ετούτο σου το θέμα σήμερα.

    ReplyDelete
  3. χρόνια πολλά Γιάννη, με αγάπη, με υγεία, με χαρά!!!

    ReplyDelete
  4. Την ίδια πεθυμιά έχουμε Στέλλα μου και εμένα θα μου άρεσε να γυρίζω τον κόσμο σαν πέταλο λουλουδιού... 🤣
    Ας αρκεστούμε σε αυτό που είμαστε προς το παρόν και ας απολαύσουμε
    την ζωή με ότι μας προσφέρει...
    Χρόνια πολλά με υγεία και αγάπη παντού Στέλλα μου!!!🌼

    ReplyDelete

σαν ένα φλυτζάνι καφέ

  Το κατάλληλο άτομο είναι σαν να απολαμβάνεις φλυτζάνι με τον αγαπημένο σου καφέ.  Στο πιό όμορφο σερβίτσιο,  στην πιο σωστή δόση,  στην ιδ...