Αν είσαι καμηλοπάρδαλη, δεν μπορείς να ταιριάξεις σε μια παρέα με χελώνες, το ίδιο βέβαια αφορά και μια γλυκούλα χελωνίτσα που παλεύει να τα φέρει βόλτα ανάμεσα σε καμηλοπαρδάλεις.
''Ενα φλιτζάνι καφές, ένα τσιγάρο που καπνίζεις και το άρωμά του σε διαπερνά, τα μάτια μισόκλειστα μέσα στο ημίφως του δωματίου... Δεν θέλω τίποτε άλλο από τη ζωή εκτός από τα όνειρά μου και αυτό... Λίγο είναι; Δεν ξέρω. Μήπως ξέρω τι είναι λίγο και τι πολύ;'' Φερνάντο Πεσσόα
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο
Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου, μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό, αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...

Σου εύχομαι στις στιγμές σου, να 'χεις πάντα την καλύτερη παρέα!!
ReplyDeleteΚαλή μας εβδομάδα :)
Σε ευχαριστώ Μαρινάκι! Έχω την καλύτερη παρέα από πολύ νέα ίσως για αυτό και πολύ εύκολα ''φεύγω'' από εκεί που νιώθω ότι δεν παίρνω ελεύθερες ανάσες. Μοναχική, εγώ αυτός τα βιβλία μου και τα χειροτεχνήματα μου και πολύ επιλεκτική - δεν αλλάζει ο άνθρωπος τελεία και παύλα :-)
ReplyDelete