Monday, August 15, 2022

μένω ή φεύγω


 

Ή το κάνεις γαργάρα και μένεις ή πέρνεις το καπελάκι σου και φεύγεις,  γράφεις σε ένα χαρτί υπέρ και κατά και ανάλογα υπλογίζεις.  Τί μου δίνει;  Τί θα χάσω;  Μήπως θα βρω την ηρεμία μου;  Μήπως η προσπάθεια μου να προσαρμοστώ είναι πέραν των δυνάμεων μου;  Μήπως χάνω τον εαυτό μου;  Ή ίσως πρέπει να είμαι πιο ευέλικτη αλλά πόσο;  Είπα κάποια στιγμή,  ο χρόνος θα δείξει.  Με τη βοήθεια της απόστασης πάλι το ίδιο θα πω,  ο χρόνος θα δείξει τί θα μου λείψει κι από ποιόν θα λείψω και αν..  έναν άνθρωπο που γουστάρεις και εκτιμάς ποτέ δεν τον αφήνεις να φύγει..

No comments:

Post a Comment

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...