Monday, August 29, 2022

ουτοπικές επιθυμίες


 

Θα έπρεπε να ζω σε μια Θεσσαλονίκη όπως την θέλω εγώ,  με ατέλειωτες δεντροστοιχίες/σκιές/δροσιά.  Ο δήμαρχος να μοιράζει σφηνάκια σπιτικής λεμονάδας στους διάφορους κουρασμένους περιπατητές.  Και μπουκίτσες κεκάκια/γλυκάκια,  ιδέες δίνω.  Οι σταθμοί του μετρό να χρησιμοποιηθούν ως υπόγεια πάρκινγκ και επάνω τους να δημιουργούν όμορφα πάρκα.  

#ολομόναχη τα σκέφτομαι

4 comments:

  1. Εκείνο που είναι θετικό είναι φυσικά η δημιουργική σου φαντασία. Αυτό είναι σημαντικό. Καλή βδομάδα να ευχηθώ.

    ReplyDelete
  2. αντεύχομαι Γιάννη!!!

    ReplyDelete
  3. Ουτοπία είναι κάτι που δεν ισχύει για σήμερα..
    Για αύριο,που ξέρεις,μπορεί..
    Δίνε ιδέες εσύ και όλο κάποιος ακούει και σκέπτεται..

    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μακάρι Λενιό, μακάρι. φιλιά!!!

      Delete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...