Thursday, September 01, 2022

βαρύ φορτίο


 

Ήρθε κι κάθισε δίπλα μου.  Είμασταν σε εξωτερικό χώρο.  Καθόμασταν σε κάτι σαν παγκάκι.  Ήταν με σκούρα μαλλιά,  αρκετά δυναμωμένο σώμα,  κάπως ψηλός.  Ήταν κάποιος από τους γνωστούς μου αλλά δεν μπορώ να προσδιορίσω ποιός.  Του είπα - θα ήθελα να σε έχω αδερφό μου - και του έδωσα τον αντίχειρα του αριστερού μου χεριού να τον κοιτάξει,  πονούσα.  - Θα ήθελα να έχω κάποιον να με προσέχει -  του είπα.  Εκείνος δεν μίλησε,  οι άντρες στα όνειρα δεν μιλάνε.  Ίσως να σκεφτόταν -βαρύ το φορτίο - ίσως πάλι να είχε τα δικά του,  ίσως απλά εγώ να εκμεταλευόμουν έναν άνθρωπο που στάθηκε για λίγο να ξεκουραστεί.

2 comments:

  1. Μπορεί να είναι απωθημένες σκέψεις, κρυφές επιθυμίες, προφητικά μηνύματα, κ.α. Σημασία έχει να μην επηρεάζουν την καθημερινότητά μας προσπαθώντας να τα αποκωδικοποιήσουμε.
    Καλό ξημέρωμα Στέλλα και Καλό μήνα!
    Φιλιά!


    ReplyDelete
    Replies
    1. καλημέρα Αννίκα μου, πολύ σωστά!!!

      Delete

σαν ένα φλυτζάνι καφέ

  Το κατάλληλο άτομο είναι σαν να απολαμβάνεις φλυτζάνι με τον αγαπημένο σου καφέ.  Στο πιό όμορφο σερβίτσιο,  στην πιο σωστή δόση,  στην ιδ...