Friday, September 02, 2022

ομορφιά


 

Δεν ξέρω τί είναι αυτό που κάποιες φορές κάνει τον κόσμο να δείχνει τόσο όμορφος!!!

4 comments:

  1. Έλα ντε! Είναι τόσο μα τόσο απλό όσο να, αυτή εδώ σου η υπέροχη εικόνα, Στέλλα μου.
    Καλησπέρα και καλό μήνα να ευχηθώ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλημέρα Γιάννη καλό μήνα, πραγματικά!!!

      Delete
  2. Η ψυχή θα έλεγα. Η ομορφιά είναι αυτό που αισθάνεσαι μέσα σου!
    Καλό ξημέρωμα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κι εγώ αυτό θα έλεγα Αννίκα μου, καλό σ/κ φιλιά

      Delete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...