Tuesday, October 11, 2022

ιδέες


 

Πάνε μήνες,  από αρχές καλοκαιριού σχεδόν που έπαψαν να με επισκέπτονται ''οι ιδέες''.  Θυμώσανε μαζί μου,  μαλώσαμε,  τις βαρέθηκα, είπα ''πάτε λίγο παραπέρα'' εγώ,  δεν θυμάμαι.  Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι το μυαλό μου είναι κενό ''ιδεών''.  Ίσως,  αυτός ο αποχωρισμός,  να είναι μόνιμος,  όπως και τόσοι άλλοι.  Αυτό δεν το ξέρω.   Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να περιμένω,  αλλά πάλι δεν ξέρω αν έχω τον χρόνο ή την απαιτούμενη υπομονή.  Μαθημένη αλλιώς,  νιώθω το μυαλό μου να αναζητεί κάτι που δεν μπορώ να του το δώσω.  Όχι σ'αυτή τη φάση.  Ίσως λίγες μέρες μετά.  Ή μήνες.  Ή ποτέ. 

No comments:

Post a Comment

παραμυθάκι

  Ένα παραμυθένιο σκηνικό  πλεγμένο στο μυαλό μας.  Πασχαλιά στο χωριό,  πασχαλιά στην πόλη.  Η ουσία βρίσκεται στη ψυχική διάθεση με άλλα λ...