Thursday, December 15, 2022

φωτογραφία


 

Ευτυχώς λοιπόν που δεν βγήκαμε μαζί ποτέ καμμία φωτογραφία,  ευτυχώς γιατί ίσως οι συνέπειες να ήταν τρομερές,  να έφευγε από τη ζωή ο φωτογράφος,  να καιγόταν το φιλμ,  να έπαιρναν φως οι φωτογραφίες.  Ακόμη κι αν δεν συνέβαιναν όλα αυτά,  θα ήταν η δικιά σου φιγούρα δίπλα στην δικιά μου ή θολή,  ή κουνημένη,  διόλου απίθανο να είχε σβηστεί τελείως.  Κι αν όλα αυτά αποκλείεται να είχαν συμβεί,  εκείνο το μαύρο σύννεφο που πάντα μας ακολουθούσε στη θάλασσα με τα δύο ηλιοβασιλέματα,  εκείνο θα ήταν που θα έριχνε μια ασταμάτητη βροχή,  μια δυνατή μπόρα κι εμείς απροετοίμαστοι,  με τις φωτογραφίες στα χέρια ή στις τσέπες θα μουσκεύαμε τόσο που το χαρτί τους θα έλιωνε και θα εξαφανιζόταν.   Αναπόφευκτα,  χρόνια μετά στα όνειρα μου,  θα σε αγνοούσα κυνικά,  κοιτάζοντας σε μόνο με την μικρή εξωτερική γωνία του αριστερού μου ματιού,   παίρνοντας μια γενική  ιδέα από το ''είναι'' σου και κρατώντας μέσα μου αυτή την παντοτινά θολή εικόνα σου πως ''είσαι εκεί''. 

 

4 comments:

  1. Έκανα εικόνα όσα γράφεις και "μου βγήκε" πολύ κινηματογραφικό όλο αυτό!

    Υ.Γ Αυτή τη φωτογραφία -της ανάρτησης, μην μπερδευτούμε με την..άλλη που έτσι κι αλλιώς δεν αποτυπώθηκε ποτέ- την έχω αναρτήσει κι εγώ στο blog παλαιότερα, είναι πολύ όμορφη, όπως όλες που ανεβάζεις. Καλό μεσημεράκι Στέλλα μου 🎅🎄

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχ Πέτρα, φαντάζομαι το συναίσθημα σου, σα να μπήκες στο δικό σου μπλογκ, δεν ένιωσες ότι μπερδεύτηκες;
      Το ίδιο έπαθα κι εγώ πριν λίγο στην τελευταία δική σου ανάρτηση. Δεν το είχα παρατηρήσει (ή δεν θυμόμουν) ότι έχουμε τόσο ίδιο γούστο στις φωτογραφίες που χρησιμοποιούμε στις αναρτήσεις μας.
      Ομολογουμένως είναι πολύ ελκυστικές, ωστόσο πρέπει να πω πως ποτέ μα ποτέ δεν έκανα copy από blog. Ούτε φωτογραφία ούτε κείμενο. Θα ήταν ιεροσυλία.
      καλησπέρα
      καλό απόγευμα Πέτρα

      Delete
    2. Ούτε στιγμή δεν το σκέφτηκα αυτό, ότι έκανες copy, αλλά αν κάνεις, χαλάλι σου!!! Εκτός από εκείνες τών ταξιδιών μου, όλες οι άλλες φωτογραφίες/εικόνες, δεν είναι δικές μου, οπότε αν θελήσεις να αναρτήσεις εδώ κάποια, με γεια σου, θα έχει κι άλλο φόντο 😉 Και ναι, έχουμε το ίδιο γούστο στις φωτογραφίες γι' αυτό και θαυμάζω πάντα τις δικές σου επιλογές. 💚

      Delete
    3. Ευχαριστώ πολύ Πέτρα, καλό βράδυ κορίτσι μου

      Delete

αφιέρωση

  Στα μηνύματα μας,  που έμειναν αδιάβαστα.. Κατά μάνα,  κατά κύρη λένε..