Saturday, December 17, 2022

η επόμενη μέρα


 

Μια μέρα στα επείγοντα και στη βραχεία νοσηλεία και βλέπεις με άλλη ματιά την καθημερινή ρουτίνα σου.  Όλα ξαφνικά όχι μόνο ομορφαίνουν αλλά γίνονται και ελκυστικά.  Το βραδυνό δυνατό τσάι μου με μια γεμάτη κουταλιά μέλι,  το πρωινό μου,  ο καφές μου,  το netflix μου,  το hobby μου.  Το δέντρο μου με τα  υ π έ ρ ο χ α  στολίδια του.  Το blog μου και οι καθημερινές αναρτήσεις μου.  Μικρές νόστιμες μπουκίτσες,  όλα!  Τα πάνινα αλογάκια μου.  Τα φωτάκια μου.  Το σκυλάκι μου που εχθές έβγαλε έναν σχεδόν ανθρώπινο λυγμό.  Οι φίλοι μου.  Οι σκέψεις μου.  Οι απολαύσεις και οι απογοητεύσεις μου.  Οι πανσέδες μου,  η μπουκαμβίλια μου.  Οι γιούκες μου.  Η μαμά μου.  Εγώ!  Πόσο ασφαλή τρυφερότητα εκπνέει το να είναι όλα στη θέση τους.  Κάθε στιγμή,  κάθε μέρα. 

8 comments:

  1. Αυτό θα πει αυτοπεποίθηση! Να εκτιμάμε μικρές καθημερινές στιγμές που συνήθως προσπερνάμε στη φούρια μας να προλάβουμε τη ζωή. Μια προσωπική αξιολόγηση είναι πάντα χρήσιμη.
    Καλή Κυριακή Στέλλα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευγνωμοσύνη Αννίκα μου! Μια μέρα στο Ιπποκράτειο και σκέφτεσαι αμέσως αμέσως πως τίποτα δεν είναι δεδομένο.
      Φιλοσοφία ζωής!

      Ήρθε κι η Κυριακή. Στο τσακ μπακ. Ιδέα δεν έχω πώς περνούν τόσο γρήγορα οι μέρες της εβδομάδας, να περάσεις όμορφα σου εύχομαι.
      φιλάκια
      καλό βράδυ

      Delete
    2. *τσακ μπαμ και όχι τσακ μπακ :)))

      Delete
    3. Ότι κι αν ήταν περαστικό εύχομαι. Στις μέρες που έρχονται, ναι είναι ευγνωμοσύνη! ♥

      Delete
  2. Στελλάκι, στο χωριό μου αυτό το λένε "αν δε γνωρίσεις τα χειρότερα, πώς θα εκτιμήσεις τα καλύτερα;" Κι είναι τόσα πολλά τα καλά μας, καθημερινά, γι' αυτό το "υγεία πάνω από όλα" έχει ισχύ διαρκή.. Πέρασε ό,τι κι αν ήταν, επιστροφή στην ομορφιά τής ζωής! 💚🎅🎄

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πέτρα μου σε ευχαριστώ
      καλό απόγευμα

      Delete
  3. Έλειπα, στα μέρη σου...και τώρα σε διαβάζω. Περαστικά να είναι Στέλλα μου και εύχομαι να έχεις αναρρώσει ήδη. Ναι, ευγνωμοσύνη για τα απλά κι όμως τόσο όμορφα, για το ότι αναπνέουμε και μπορούμε και αντικρίζουμε την ανατολή κάθε μέρα μα και τόσα άλλα. Να είσαι καλά, όμορφο βράδυ να έχεις.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έπρεπε να μου πεις να πίναμε ένα καφέ. Τουλάχιστον πέρασε καλά; Καλό απόγευμα Ελευθερία μου, φιλιά

      Delete

μια σκέψη

  Ο καθένας μας βρίσκεται στη δική του γυάλινη σφαίρα!