Friday, January 13, 2023

φοβίες


 

Δεν μπορώ να πω πως δεν σκέφτηκα,  όταν είδα νωρίς το πρωί μια,  δυό,  τρεις μαύρες γάτες,   Παρασκευή και 13!  Ωστόσο δεν πιστεύω στο μάτι ούτε στο ξεμάτιασμα,  δεν φτήνω μέσα από την μπλούζα μου,  δεν είμαι προληπτική.  Έχω υπάρξει όμως πολύ πολύ φοβισμένη και νομίζω πως όσο περνούν τα χρόνια και μεγαλώνω οι φοβίες μου για την προσωπική μου ακεραιότητα γίνονται όλο και πιο έντονες.  Το ακμαίο ηθικό,  πάνω στο οποίο συμφώνησα πως έχω με τον Σ.,  υπάρχει από αναγκαιότητα,  γιατί πώς αλλιώς;  Κοίταζα τον Σ.  σήμερα και με κοίταζε,  εγώ για να διαπιστώσω (ευτυχώς) πως δεν είχε ανησυχία στο πρόσωπο του,  αυτός εμένα για να διαπιστώσει πως το άγχος ήταν ζωγραφισμένο στο δικό μου πρόσωπο. 

2 comments:

  1. Δεν είμαι προληπτική, δεν φτύνω τον κόρφο μου, δεν βλέπω μαύρη γάτα κι αλλάζω δρόμο. Ωστόσο στάθηκα μάρτυρας αρνητικής ενέργειας και δεν πίστευα στα μάτια μου. Μπορεί οι λεπτομέρειες να είναι ασήμαντες, όμως θεωρώ ότι μας εγκλωβίζει η κακή ψυχολογία που κάποιοι λένε αρνητική ενέργεια και έπονται όλα τα αρνητικά συναισθήματα. Αντίθετα το καλό επιστρέφεται, όπως στην περίπτωση του Σ. Σπουδαίο πράγμα το ¨ανησυχώ¨ για τον άλλο. Μεγαλώνοντας σίγουρα υπάρχουν φοβίες, λένε ο φόβος είναι η μεγαλύτερη φυλακή της ψυχής. Δίπλα σε ανθρώπους που σε νοιάζονται μαθαίνεις να αγαπάς ακόμα και τις φοβίες σου. Η φροντίδα και η αγάπη βελτιώνουν την ποιότητα ζωής. Αυτά….και πολλά είπα.
    Καλό βράδυ Στέλλα μου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το έχω ακούσει αυτό με την αρνητική ενέργεια! Να σου πω δε με πιάνει τίποτα. Αν και το έχω πει μια δυό φορές αυτό το ''δε νιώθω καλά ξεμάτιαξε με'' κατά βάθος όμως γελάω. Τελευταία δεν έχω τέτοια θέματα. Όταν δεν νιώθω καλά σίγουρα δεν είναι από αρνητική ενέργεια. Έτσι κι αλλιώς έχω μάθει να αναγνωρίζω τα πάντα μέσα μου οπότε όλα έχουν ένα όνομα. Όλα έχουν μια αιτία. Και την αρνητική ενέργεια την αφήνω σ αυτούς που την εκπέμπουν. Δεν την κουβαλάω μαζί μου :)

      Ναι ωραία είναι να μπορείς να εμπιστεύεσαι!!!

      Ποτέ δε λες πολλά χεχε
      φιλιά

      Delete

σαν ένα φλυτζάνι καφέ

  Το κατάλληλο άτομο είναι σαν να απολαμβάνεις φλυτζάνι με τον αγαπημένο σου καφέ.  Στο πιό όμορφο σερβίτσιο,  στην πιο σωστή δόση,  στην ιδ...