Saturday, May 13, 2023

ένα μικρό πορτοκαλί ψαράκι


 

Η χαρά της είναι για το κάθε τί να βρει να πει κάτι,  όπως πχ τη μέρα που αγόρασα ποτήρια γέλασε μια που η φαρδιά καμπυλωτή φόρμα τους της θύμιζε..  στ'αλήθεια δεν ξέρω τί,  όμως καθώς πήγε να πιάσει ένα με τα χέρια της που δεν πιάνουν,  παρολίγο να πέσει κάτω και να σπάσει.  Εγώ πάλι τα βρήκα πολύ χορταστικά,  για το νερό μου,  το γάλα μου,  στη χορητικότητα που ακριβώς χρειαζόμουν.  Έκανα όμως κι εγώ ένα μικρό αστείο,  κράτησα ένα στο χέρι μου και φαντάστηκα μέσα ένα μικρό πορτοκαλί ψαράκι.

2 comments:

  1. Πόσο με συγκίνησε η μικρή φανταστική εικόνα σου Ψαροματάκι μου!
    Χρόνια Πολλά :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλησπέρα Μαρία μου
      χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες του κόσμου :)

      Delete

σαν ένα φλυτζάνι καφέ

  Το κατάλληλο άτομο είναι σαν να απολαμβάνεις φλυτζάνι με τον αγαπημένο σου καφέ.  Στο πιό όμορφο σερβίτσιο,  στην πιο σωστή δόση,  στην ιδ...