Thursday, June 22, 2023

πυγολαμπίδες


 

Μια μέρα μετά το θερινό ηλιοστάσιο,  η ζέστη είναι αφόρητη.  Ακόμη και στο καλοκαιρινό καφέ όπου πηγαίνουμε ακριβώς επειδή πάντα κάνει ένα ρευματάκι, δεν κουνιόταν φύλλο.  

Μου αρέσουν οι σειρές,  είτε ελληνικές είτε ξένες που βασίζονται σε βιβλία,  μου αρέσουν και τα βιβλία που γίνονται επιτυχημένες σειρές. 

Ένα τέτοιο βιβλίο αγόρασα σήμερα που αποφάσισα να το διαβάσω πριν το δω στην οθόνη μου μέσω του netflix.  Ο τίτλος του είναι πυγολαμπίδες και συγγραφέας η Hannah Kristin.

Στο οπισθόφυλλο αναφέρει πως πρόκειται για έναν ύμνο στην γυναικεία φιλία.   

Θα ραγίζει καρδιές;  Ποιός ξέρει;  Φαντάζομαι όμως πως θα έχει έντονα συναισθήματα.

 

2 comments:

  1. Σευχαριστω που περασες απ το blog κι αγησες τη σκεψη σου,
    Ειχα χρονια ν ασχολειθω με τα blogs και σιγα σιγα
    τελευταια αρχιζω να επισκεπτομαι...
    Me τα φιλικα προς το δικο μου blog εχω χαθει..
    Εχω ανάγκη απο Φιλους και θελω να προσπαθησω
    να "δημιουργησω" καινουργιους

    Καλη Σου Μερα
    με καφε πρωινο
    λιγουλακι "πικρο"

    ReplyDelete
  2. Μορφέα
    Νομίζω όλοι μας έχουμε ανάγκη από επικοινωνία για αυτό είμαστε εδώ. Με λίγο ψάξιμο θα βρεις αρκετά ενδιαφέροντα blogs. Κι εσύ να γράφεις τα συναισθήματα είναι ωραία να τα μοιραζόμαστε.

    Καλό σου βράδυ τώρα πια
    (κι εγώ τον καφέ μου χωρίς ζάχαρη τον πίνω)
    να είσαι καλά!

    ReplyDelete

παραμυθάκι

  Ένα παραμυθένιο σκηνικό  πλεγμένο στο μυαλό μας.  Πασχαλιά στο χωριό,  πασχαλιά στην πόλη.  Η ουσία βρίσκεται στη ψυχική διάθεση με άλλα λ...