Sunday, July 16, 2023

μπλε γραμμή


 

Νομίζω πως η ζωή χωρίζεται σε δυό μέρη,  το ένα είναι η εποχή που τα θέλεις όλα και το άλλο είναι η εποχή που το μόνο που θέλεις είναι η ησυχία σου.  Όταν τα θέλεις όλα,  σε απασχολεί το γιατί,  το γιατί δεν μπορείς,  αφού θέλεις,  να τα έχεις.  Όταν έχεις την ησυχία σου,  έχεις στο πακέτο και τις απαντήσεις από όλες εκείνες τις ερωτήσεις. 

No comments:

Post a Comment

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...