Friday, July 07, 2023

χαρά!


 

Συνήθως περιμένουμε,  να μας συμπεριφερθούν με τέτοιο τρόπο,  ώστε να μας δωθεί η δυνατότητα να τους δείξουμε τον καλύτερο μας εαυτό.  Έχω καλά νέα!  Μπορούμε πλέον να συμπεριφερόμαστε όπως θα θέλαμε να μας συμπεριφερθούν,  όπως εμείς ορίζουμε το ιδανικό.  Πχ θα μπορούσαμε πρώτοι εμείς να είμαστε οι φίλοι που έχουμε μέσα στο μυαλό μας.  Ας αναρωτηθούμε τί θα θέλαμε να μας κάνουν,  κι ας το κάνουμε πρώτοι εμείς.  Είμαι σίγουρη,  πως και μόνο η χαρά και το χαμόγελο στα πρόσωπα των άλλων θα μας αποζημιώσει. 

1 comment:

  1. Να ξέρεις πόσο θα συμφωνήσω με ότι γράφεις Στέλλα μου!
    Ετσι ακριβώς είναι όπως το λες, ας κάνουμε στους άλλους αυτό που θέλαμε να μας κάνουν εκείνοι, έστω και αν είναι ακόμα, ένα μόνο χαμόγελο...ας το δώσουμε πρώτα εμείς! φιλιαααα!

    ReplyDelete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...