Sunday, December 17, 2023

παρτεναίρ


 

Μου αρέσει κάτι τόσο πολύ,  που φοβάμαι μη το χάσω.  

- Πόσο θα κρατήσει αυτό;  τη ρώτησα

Φοβούμενη πως αν εγώ θελήσω να διαρκέσει πιο πολύ,  πχ πάνω από δυό βδομάδες,  θα είναι κουραστικό για αυτήν κι έπειτα εγώ θα θέλω κι εκείνη δεν θα μπορεί.

- Μου αρέσει πολύ της είπα

- Αν σου αρέσει τότε γιατί ρωτάς μέχρι πότε,  σαν να θέλεις να απαλλαγείς από αυτό;

Δεν ήθελα να απαλλαγώ αλλά δεν ήθελα και να εθιστώ.  Καλύτερα να μην πιανόμαστε από ένα μόνο κάτι,  όσο ευχάριστο κι αν είναι και να αλλάζουμε συχνά παρτεναίρ! 


No comments:

Post a Comment

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...