Friday, March 01, 2024

μια μέρα


 

χρόνος

τότε που σκοτώναμε το συναίσθημα,  κι ενώ η ψυχή έλεγε ναι,  εμείς επιλέξαμε το όχι

νοσταλγία

ο τρόπος που σήκωνες ψηλά τα μανίκια του πουκαμίσου σου,  το λευκό σου χαμόγελο,  τα χέρια σου,  όλες οι μουσικές που συνόδεψαν αυτές τις εικόνες

θύμησες

η λαχτάρα,  οι ερωδιοί,  η θάλασσα με τις δύο ακτές,  το διπλό ηλιοβασίλεμα,  το μαύρο σύννεφο που μας ακολουθούσε

μια μέρα

ίσως, όταν τριγυρνάς στις σκέψεις μου,  να είσαι ήδη ένα πνεύμα

στο παρόν

το δωμάτιο φωτίζεται με φως ηλεκτρικό,  η βροχή κάνει έναν τρυφερό χαρακτηριστικό θόρυβο,  μοιάζει με μουσική που ακούγεται από τα γύρω μπαλκόνια,  θλίψη,  συννεφιά,  κανένα από τα πουλιά δεν ήρθε στο μπαλκόνι μου

 


9 comments:

  1. Κάθε ένα με εντελώς διαφορετικό νόημα, αληθινό ωστόσο, ανάλογα με το βίωμα, το συναίσθημα, τον τρόπο ζωής, το φευγαλέο, τον τρόπο που κάνει την καρδιά του να χτυπά.
    Καλό βράδυ Στέλλα μου!
    Καλό Μήνα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. καλημέρα Αννίκα μου
      καλό μήνα!!!

      Delete
  2. Είναι υπέροχο να μπορείς να εκφράζεις τις σκέψεις και τα συναισθήματα σου με τόσο ωραίο τρόπο μέσα από λέξεις,που εάν συνδέσεις όλα αυτά μαζί μπορεί να καταλάβεις πολλά.

    Εγώ σκέφτομαι πάντα με μουσική και τραγούδια.
    π.χ. όταν διάβασα τον τίτλο μου ήρθε αμέσως ένα πολύ αγαπημένο τραγούδι.
    Και για την ερμηνεία αλλά και για τους στίχους.
    https://www.youtube.com/watch?v=J0C5IG3FCA0

    Καλό μήνα!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ο μήνας τελειώνει σιγά σιγά. Εύχομαι να είσαι καλά. Καλημέρα

      Delete
  3. Καταπληκτική η φωτογραφία που συνοδεύει τη γραφή σου και ξέρω πως το ξέρεις αλλά δε μπορώ να μη το σχολιάσω. Μου θύμησε μία ξένη ταινία και νομίζω πως ήταν γαλική. Η ταινία προς το τέλος της είχε μία τέτοια σκηνή, το πλάνο από μακρυά μιας πολυκατοικίας και στα ποικίλα ανοιχτά παράθυρα έβλεπες τη ζωή μέσα. Σπάω το κεφάλι μου να θυμηθώ τον τίτλο της ταινίας γιατί πραγματικά πιστεύω πως θα σου κέντριζε το ενδιαφέρον. Πρόκειται για έναν καθηγητή έκθεσης που βοηθά έναν μαθητή του να γράφει τη συνέχεια μιας ιστορίας. Δε θα σου αποκαλύψω τίποτα περισσότερο μέχρι να ψάξω για τον τίτλο και να τον μοιραστώ μαζί σου,πού ξέρεις ίσως θελήσεις να τη δεις.

    Υ.Γ.1 Έχω σταθεί στο "χρόνο σου".
    Υ.Γ.2 Τι σύμπτωση, στο "παρόν" μου απόψε βρέχει κι ακούω αυτόν τον χαρακτηριστικό θόρυβο.

    Καλό βραδάκι!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γειά σου καναρινένια. Τον βρήκες τον τίτλο; Θα ήθελα (καίγομαι)να τον μάθω. Φιλιά

      Delete
  4. Όντως καταπληκτική η εικόνα! Μνήμες-ξυραφάκια ε;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και ξυραφάκια!!! Καλημέρα Νικ.

      Delete
  5. Ευχαριστώ, θα το ψάξω. Καλημέρα!

    ReplyDelete

για μία βιτρίνα

  Η μάνα λέει πως ''δεν σ'αφήνει να πας μπροστά,  πως πάντα εκεί που νιώθεις την πληρότητα,  κάτι θα έρθει και θα κόψει την ροή ...