Sunday, May 26, 2024

γυρίσατε;;;


 

-Πες αυτό που της ζητάς  αγαπησιάρικα μου είπε

-Μη μιλάς σαν στρατηγός

-Μην πας αμέσως το μυαλό σου στην απόρριψη

-Πες της,  σ' αγαπώ,  μου έχεις λείψει,  σε χρειάζομαι στη ζωή μου

Όλα αυτά μου τα έλεγε με φωνούλα ζεστή,  τρυφερή,  έξυπνη.  Κι εγώ γέλασα,  ξεκαρδίστηκα κυριολεκτικά γιατί μου θύμησα την Τζένη Καρέζη,  στην ταινία ''δεσποινίς διευθυντής'',  που προσπαθούσε η έρμη να γίνει πιο ελκυστική απέναντι στον Αλέκο Αλεξανδράκη και δεν τα κατάφερνε.  Αλλά με τις συμβουλές της Λιλής Παπαγιάννη ειπώθηκε εκείνο το αξέχαστο ''γυρίσατε;;;''  όλο γλύκα και νάζι.

Τί να πεις;;;

2 comments:

  1. Καλησπέρα σου Στέλλα μου, καλή σου βδομάδα καλή μου φίλη.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλησπέρα Γιάννη μου, καλό απόγευμα

      Delete

να σου φτιάξω ένα τσάι;

  Αυτό το ''θέλεις να σου φτιάξω ένα τσάι''; Αγγίζει βαθιά όλο το μέσα μου.. Είναι η ζεστασιά που φέρνει την αγάπη κι η αγάπ...