Friday, September 13, 2024

χαμόγελο


 

Το πιο όμορφο απ' όλα στη ζωή είναι το χαμόγελο,  εσύ έχεις λόγους να χαμογελάς;   


6 comments:

  1. Καλησπέρα.

    Πραγματικά το χαμόγελο στην ζωή είναι το πιο όμορφο στη ζωή μας.
    Πάντα υπάρχει λόγος να χαμογελάμε.
    Ο βασικότερος λόγος είναι η υγεία.

    Το χαμόγελο είναι αισιοδοξία.Είναι η όμορφη πλευρά της ζωής που κάποιοι θέλουν να μας την κλέψουν.

    https://www.youtube.com/watch?v=I3xTCndb3U8

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πάντα μα πάντα να χαμογελάμε, το εύχομαι ολόψυχα. Αν και η καθημερινότητα μας καταπίνει όπως λες κι εσύ.
      Η μουσική σου αφιέρωση όπως πάντα εξαιρετική

      Delete
  2. Και η φωτογραφία σου υπέροχη.Λατρεύω τις γάτες !!!!!!
    https://www.youtube.com/watch?v=p-gt2emNfcI

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εγώ θα ήθελα μια τέτοια γάτα να μου κάνει συντροφιά!
      καλημέρα
      ωραίες οι μουσικές σου πάντα

      Delete
  3. Βεβαίως είναι (και) το χαμόγελο! Κι αν δεν το προκαλεί το "έξω" ας το δημιουργήσουμε "εκ των έσω"!
    Καλημέρα Στελ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χμμ δύσκολο να δημιουργηθεί χωρίς αφορμή, τις αφορμές να βρίσκουμε :)

      Delete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...