Υπάρχουν πάντα και οι μέρες που είναι από το τίποτα υπέροχες. Με τις μαύρες τρύπες δεν ξέρω τί θα κάνουμε.
''Ενα φλιτζάνι καφές, ένα τσιγάρο που καπνίζεις και το άρωμά του σε διαπερνά, τα μάτια μισόκλειστα μέσα στο ημίφως του δωματίου... Δεν θέλω τίποτε άλλο από τη ζωή εκτός από τα όνειρά μου και αυτό... Λίγο είναι; Δεν ξέρω. Μήπως ξέρω τι είναι λίγο και τι πολύ;'' Φερνάντο Πεσσόα
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο
Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου, μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό, αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...

Καλησπέρα από Αθήνα.Με βροχερό καιρό,φθινοπωρινό!!!
ReplyDeleteΥπέροχη μέρα σήμερα.Μετά από πολλά χρόνια έχουμε φιθνόπωρο.
https://www.youtube.com/watch?v=6ezIAy2Zapw
Και η μουσική σου επιλογή πάντα εξαιρετική!!!
DeleteΙσχύει! Πρωτίστως (θα) κάνουμε υπομονή μέχρι να απομακρυνθούμε από τη γειτονιά τους.
ReplyDeleteΚαλημέρα Στελ!
Υπομονή τεράστια! Φεύγουν κι έρχονται δυστυχώς απρόσκλητες αλλά είναι μέσα στην καθημερινότητα κι αυτό :)
Delete