Saturday, September 07, 2024

τίποτα


 

Υπάρχουν πάντα και οι μέρες που είναι από το τίποτα υπέροχες.  Με τις μαύρες τρύπες δεν ξέρω τί θα κάνουμε.  

4 comments:

  1. Καλησπέρα από Αθήνα.Με βροχερό καιρό,φθινοπωρινό!!!
    Υπέροχη μέρα σήμερα.Μετά από πολλά χρόνια έχουμε φιθνόπωρο.

    https://www.youtube.com/watch?v=6ezIAy2Zapw

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και η μουσική σου επιλογή πάντα εξαιρετική!!!

      Delete
  2. Ισχύει! Πρωτίστως (θα) κάνουμε υπομονή μέχρι να απομακρυνθούμε από τη γειτονιά τους.
    Καλημέρα Στελ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Υπομονή τεράστια! Φεύγουν κι έρχονται δυστυχώς απρόσκλητες αλλά είναι μέσα στην καθημερινότητα κι αυτό :)

      Delete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...