Monday, October 21, 2024

Halloween


 

Πραγματικά,  δεν καταλαβαίνω όλους εσάς που φοβάστε το Halloween.  Είναι το έθιμο κάποιων λαών.  Δεν θέλετε να το κάνουμε δικό μας.  Το αποκαλείτε σατανιστικό,  μιλάτε για ασυδοσία.  Τί μυαλό κουβαλούν κάποιοι άνθρωποι;  Τί λογική;  Τί φιλοσοφία;  Πόσος συντηρητισμός.  Απορώ!

Λες και μας το επέβαλλαν με το έτσι θέλω..

Ενδιαφέρουσες πληροφορίες για το Halloween εδώ (πατήστε στο link)

No comments:

Post a Comment

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...