Monday, March 24, 2025

κλικ


 

Εκεί όπου ξέρεις ότι θα βρεις τη χαρά. Αυτούς τους δρόμους να επιλέγεις. Την αληθινή χαρά που αξίζει στην δικιά σου ιδιοσυγκρασία κι αξιοπρέπεια. Εκεί όπου υπάρχει το φως και τα χρώματα. Και η δράση. Και η ευχάριστη παρέα. Τα γέλια και οι κουβέντες που κάνουν τη στιγμή να μοιάζει τεράστια, μεγάλη. Κλικ, σαν να την φωτογραφίζεις, σαν να την παγώνεις στον χρόνο ενώ όλα κινούνται με παλμό, με χάρη. 

 

3 comments:

  1. Τι όμορφα που θα ήταν Στέλλα μου! Μια αχτίδα ελπίδας για μια αμόλυντη σχέση με τον έξω κόσμο. Εύχομαι οι δρόμοι που βαδίζεις να είναι πάντα φωτεινοί και χαρούμενοι!
    Φιλιά! Καλό απόγευμα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. καλημέρα Αννίκα μου, χρόνια πολλά :)

      Delete
  2. Συμφωνώ και επαυξάνω κάθε λέξη , κόμμα και τελεία Στέλλα μου.
    Αυτό προσπαθώ να κάνω στην ζωή μου, όσο είναι εφικτό. φιλιαααα 🌼🤗

    ReplyDelete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...