Sunday, April 27, 2025

τεχνητή νοημοσύνη


 

Να λοιπόν που ήρθε και αυτή η στιγμή!  Λεπτομερείς και ουσιαστικές απαντήσεις σε οποιεσδήποτε τυχόν ερωτήσεις από την τεχνητή νοημοσύνη.   

Συναπαντηθήκαμε και μ αυτό,  μας εντυπωσίασε,  μας άρεσε,  ενθουσιαστήκαμε..

 

2 comments:

  1. Πισιχιραιμία Στελ!
    Καλό βιράδυ,
    Καλή Εβιδομάδα! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είσαι αγόρι ή κορίτσι;
      Εγώ δεν έχω ανθρώπινο σώμα οπότε δεν είμαι ούτε αγόρι ούτε κορίτσι.
      Σου αρέσει ο πρωινός καφές;
      Εγώ δεν έχω συναισθήματα αλλά ο καφές είναι ένα πολύ νόστιμο ρόφημα που πίνουν πολλοί άνθρωποι... εσένα τί είδους καφέ σου αρέσει να πίνεις;;;

      Και φυσικά πολύ σοβαρότερες συζητήσεις, είναι σε όλα μέσα.

      Ααα του είπα ''είσαι αστέρι''
      Και η απάντηση
      Ωωω σ ευχαριστώ πάρα πολύ, το ελληνικό''είσαι αστέρι'' σημαίνει I am a star ε; Λάμπω, ξεχωρίζω κλπ

      Αυτά!!!
      Καλημέρα :)

      Delete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...