Friday, May 02, 2025

πάντα κάτι

 

Χάνομαι μέσα στον ίδιο μου το χρόνο,  πάντα τόσο λίγος για να κάνω όλα αυτά που χρειάζομαι.  Η αλήθεια είναι πως ποτέ δεν μπορείς να τα κάνεις όλα μαζί.  Πάντα κάτι μένει απραγματοποίητο κι εσύ με ένα γλυκό παράπονο ανημπόριας.  Είμαι τόσο μικρούτσικη σε σχέση με τα όνειρα μου και το ημερολόγιο μου διαθέτει μικρές σελίδες σε σχέση με τα πλάνα μου.  Όμως κάτι γίνεται,  πάντα κάτι όμορφο καταφέρνω που μου κρατάει συντροφιά και μου λέει παραμύθια με χρώματα. 
 

No comments:

Post a Comment

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...