Wednesday, April 15, 2026

αρχή


 

Στη μικρή μας πόλη,  κατεδαφίζονται τα σπίτια τα παλιά,  λόφοι από σπασμένα τούβλα στις έρημες αυλές κι εμείς ξαναχαράζουμε  τα βήματα μας ακολουθώντας συνεχώς μια αρχή τόσο νέα όσο και άγνωστη.  Ποιοί είμαστε;  Οι άνθρωποι του χθές ή του σήμερα;

 

2 comments:

  1. Χριστός Ανέστη Χρόνια πολλά Στέλλα μου. Μπορούμε να είμαστε και του χθες και του σήμερα οι άνθρωποι. Παντός καιρού και παντός αρχής!
    Καλά να περνάς με ότι κάνεις φιλιαααα! 🌼🤗

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χρόνια πολλά Σμαραγδένια μου! Παντός καιρού και παντός αρχής. Ακριβώς αυτό.
      Σ ευχαριστώ για το πέρασμα σου
      φιλάκια

      Delete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...