Στη μικρή μας πόλη, κατεδαφίζονται τα σπίτια τα παλιά, λόφοι από σπασμένα τούβλα στις έρημες αυλές κι εμείς ξαναχαράζουμε τα βήματα μας ακολουθώντας συνεχώς μια αρχή τόσο νέα όσο και άγνωστη. Ποιοί είμαστε; Οι άνθρωποι του χθές ή του σήμερα;
''Ενα φλιτζάνι καφές, ένα τσιγάρο που καπνίζεις και το άρωμά του σε διαπερνά, τα μάτια μισόκλειστα μέσα στο ημίφως του δωματίου... Δεν θέλω τίποτε άλλο από τη ζωή εκτός από τα όνειρά μου και αυτό... Λίγο είναι; Δεν ξέρω. Μήπως ξέρω τι είναι λίγο και τι πολύ;'' Φερνάντο Πεσσόα
Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου, μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό, αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...
Χριστός Ανέστη Χρόνια πολλά Στέλλα μου. Μπορούμε να είμαστε και του χθες και του σήμερα οι άνθρωποι. Παντός καιρού και παντός αρχής!
ReplyDeleteΚαλά να περνάς με ότι κάνεις φιλιαααα! 🌼🤗
Χρόνια πολλά Σμαραγδένια μου! Παντός καιρού και παντός αρχής. Ακριβώς αυτό.
DeleteΣ ευχαριστώ για το πέρασμα σου
φιλάκια