Έψαχνα για μια φωτογραφία που θα συνόδευε αυτή την ανάρτηση, ατμοσφαιρική αλλά και αισιόδοξη, τελικά όμως με κέρδισε αυτή η έντονα κλειστοφοβική ατμόσφαιρα κι αυτό το ''exit'' που λάμπει κατακόκκινο σαν να θέλει να μου θυμίσει πως ακόμη και οι πιο ''κλειστές'' και δύσκολες καταστάσεις έχουν μια διέξοδο.
Με προβλημάτισε η ίδια μου η επιλογή, με κάνει να αναρωτηθώ για το σημερινό μου backround και για το ανάλογο σημερινό μου συναίσθημα.
Σκέφτομαι ωστόσο, πως ακόμη κι αυτός ο ίδιος ο εγκλωβισμός έχει να κάνει με προσωπική συναίνεση έστω κατά ένα μέρος, και πως όταν λέω ''ας κάνω αυτό που αυτή τη στιγμή μου αρέσει κι ας γίνει ότι θέλει'', τις επόμενες μέρες θα το βρώ μπροστά μου. Κι αυτό ισχύει στα πάντα, αν δεν προνοήσεις κι αν δεν έχεις τον έλεγχο, το πέρασμα από το ταμείο είναι κατά συνέπεια οδυνηρό!






