Thursday, August 22, 2013

ενθουσιασμοί





Κάνοντας παρέα με ένα άτομο πολλές φορές είσαι αναγκασμένος να υποστείς τους δικούς του φίλους,  χωρίς καν να ερωτηθείς αν σ' αρέσει.  Οκ,  την πρώτη φορά λες εύκολα το ναι,  δεύτερη το πιο πιθανό είναι να μην υπάρξει,  αλλά πολλές φορές με το πρώτο άκουσμα ή την πρώτη ματιά,  ή ακόμη και με τη δεύτερη ή την τρίτη,  αυτό που έχω αναρωτηθεί πολλές φορές είναι πως(;) κάποια άτομα ταιριάζουν / τακιμιάζουν αφού εγώ δεν βλέπω κοινό σημείο..
Τελευταία αυτό που με βάζει σε σκέψεις είναι ακριβώς το αντίθετο..  να είμαι εγώ ενθουσιασμένη με κάποιο άτομο και να μη βλέπω τον ίδιο ενθουσιασμό από κοινό γνωστό..  πράγμα που για μένα σημαίνει πως από τον καθένα,  ο καθένας αναζητά άλλα πράγματα και κάνει πάντα μα πάντα τις προσωπικές του εκπτώσεις..  αυτό που ας πούμε δέχομαι από τον Α.  δεν υπάρχει περίπτωση να αποδεχτώ από τον Β.  και πάει λέγοντας!

6 comments:

  1. Υποθετω κατω απο καποιες λεξεις σου κρυβομαι κι εγω :) Αλλα δεν θα σχολιασω αυτο. Εμενα μου εχει τυχει με βιβλιο αυτο που λες. Να διαβασω ενα βιβλιο και να ερωτευτω την συγγραφεα, να με συνεπαρει η γραφη της και για καποια φιλη μου να ειναι ενα βιβλιο που δεν καταφερε καν να τελειωσει, επειδη βαρεθηκε να το διαβασει :)
    Νομιζω τελικα η καθε "επαφη" (ειτε με ανθρωπο, ειτε με βιβλιο, ειτε με ταινια, ειτε με ταξιδι σε μια αλλη πολη) επηρεαζεται αμεσα απο τις προσωπικες μας προσδοκιες την συγκεκριμενη περιοδο.
    Και η προσωπικη μου αποψη για οσους ενθουσιαζονται, ειναι οτι ειναι πολυ πιο κοντα στον αυθεντικο εαυτο τους. Ειναι δηλαδη ενα βημα πιο μπροστα :)
    Αρα εσυ γλυκια μου φεγγαρενια, εισαι καποια βηματα πιο κοντα στον στοχο :)

    Καλο απογευματακι!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. οχι κατερινα δεν εισαι εσυ που κρυβεσαι κατω απο τις λεξεις (ισως πολυ χαλαρα κατι που κουβεντιαζαμε) σε συνδιασμο ομως με αλλα και με αλλα ;)
      συγκεκριμενη περιοδο;
      ναι αλλα υπαρχουν επαφες που κρατουν χρονια κι ολα τα χρονια εχεις την ιδια απορια, αν πχ καποιος για σενα ειναι αντιπαθης πως γινεται να ειναι λατρεια για τον αλλον και το αναποδο..
      εγω λεω πως τον καθενα, ο καθενας μας τον βλεπει με αλλο τροπο, τετοιο που δεν μπορει να αξξιξει ενας τριτος..
      για ενθουσιασμο / στοχο λεω καμμια φορα μεσα μου ''κρατα μικρο καλαθι''
      ισως να ειναι και το οτι βρισκει το κουμπι σου ευκολα καποιος κι αυτο να το λεμε ταιριαγμα ή χημεια, μπορει κι οι προσδοκιες.. ή παλι οταν εχεις να συγκρινεις καταστασεις δλδ εμπειρια..μπορεις πιο ευκολα πεις αυτο μ αρεσει ή αυτο το αποριπτω
      οταν συγκρινεις ειναι μαχαιρι δικοπο ξερεις, συνηθως αυτο που ακολουθει δεν ειναι καλυτερο απο το πρωτο..

      σε μπερδεψα;

      φιλια!

      Delete
    2. χαχα ναι με μπερδεψες λιγακι.
      Νομιζω η στιγμη της πρωτης επαφης παιζει μεγαλο ρολο στην γνωμη που θα εχεις για καποιον ανθρωπο. Καταλαβαινω αυτο που λες νομιζω. Μου εχει τυχει κι εμενα να αναρωτιεμαι πως γινεται ο Δ να βρισκει συμπαθητικη μια κοπελα που εμενα μου φαινεται "κακια" (λες επειδη ειχε πολυ ωραιο σωμα να την εβλεπα εγω λαθος;;; χαχα. Παιζει κι αυτη η εκδοχη παντως).
      Ειναι μεγαλο θεμα κι αυτο. Εξαρταται παλι απο την προσωπικη μας κατασταση νομιζω. Εχει τυχει να βρεθω διπλα σε ανθρωπο που με εκανε να νιωσω οτι εκπεμπουμε ακριβως στο ιδιο μηκος κυμματος. Και ισως αυτο να ειναι η χημεια που λενε. Ενιωσα μια βαθυα οικειοτητα. Αν ομως δεν ημουν σε καλη διαθεση, ισως να μην επετρεπα να υπαρξει αυτη η χημεια. Να εξεπεμπα σε διαφορετικο μηκος κυμματος την συγκεκριμενη στιγμη και να μην ειχαμε πετυχει μια καλη επικοινωνια.

      Ουφ.... θα το συζητησουμε κι απο κοντα. Εκθεση σου εγραψα :)

      xxxxxxx

      Delete
  2. οχι βεβαια, ποτε δεν θα το ελεγα ολο αυτο για την περιπτωση ζηλειας επειδη ο δικος μου ανδρας θα αρεσε σε μια γυναικα κλπ κλπ
    εννοω αντιπαθω καποιον γιατι ας πουμε δεν χαμογελαει ή δεν μιλαει πολυ, ή οταν μιλαει εχει δασκαλιστικο τροπο, ή ειναι πολυ εγωιστης ή τελος παντων για τον τροπο που κοιταει

    χεχε εχεις συγκρινει ποτε βλεμματα;
    εχεις δει πως κοιταζονται διαφορετικα ατομα;

    *

    σου εχει τυχει ποτε να συστηνεις καποιον ως εξαιρετικο ατομο κι η φιλη σου μετα να σου λεει.. εξαιρετικη αυτη; και να το τεκμηριωνει κι ολας;

    τελος παντων δεν μυριζονται ολοι οι ανθρωποι με τον ιδιο τροπο..
    αλλα θα συμφωνησω και οτι παιζει ρολο η στιγμη και ποσο διαθεσιμο σε βρισκει ;)

    αν και αλλο χαρακτηρα εχει η αναρτηση μου.. το αφηνω για συζητηση απο κοντα

    φιλια!

    ReplyDelete
  3. http://www.youtube.com/watch?v=FLwij92qXYc

    ....

    ReplyDelete

τί άλλο να πεις;

  Μπαίνεις σε ένα δωμάτιο και μοιάζει παγωμένο.  Σκουπίδια εδώ κι εκεί,  σκόνη πολύ.  Οι καρέκλες άδειες και οι θεατές ανύπαρκτοι.  Όσο και ...