''Ενα φλιτζάνι καφές, ένα τσιγάρο που καπνίζεις και το άρωμά του σε διαπερνά, τα μάτια μισόκλειστα μέσα στο ημίφως του δωματίου... Δεν θέλω τίποτε άλλο από τη ζωή εκτός από τα όνειρά μου και αυτό... Λίγο είναι; Δεν ξέρω. Μήπως ξέρω τι είναι λίγο και τι πολύ;'' Φερνάντο Πεσσόα
Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου, μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό, αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...
Κυριακή 3 Αυγούστου σήμερα και αναρωτιέμαι αν όντος κάνουμε κύκλους, κύκλους, κύκλους... σαν τίποτα να μη προχωρά πραγματικά!
ReplyDeleteΕδώ σταματώ το προς τα πίσω στο σπιτικό σου και εύχομαι καλή Αυγουστιάτικη Κυριακή!
ΑΦιλάκια Στέλλα!