Tuesday, May 12, 2015

λίγο πριν τη δύση





Είχα πάει για ψώνια σήμερα κάπου στο κέντρο και επιστρέφοντας από παραλία είδα τον ήλιο να λάμπει λίγο πριν τη δύση του,  ακριβώς πίσω από την ''τρύπα''  ενός σύννεφου.
Ήταν τόσο όμορφη η στιγμή,  το απόγευμα,  η δροσερή θερμοκρασία,  ο Μάιος !

Αντίθετα,  μετά,  ο δρόμος για το σπίτι πάντα κουραστικός..

No comments:

Post a Comment

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...