Sunday, September 27, 2015

όλο θέλω να σου πω





Όλο θέλω να σου πω..

Τα φώτα που λάμπουν στους δρόμους,
τα δροσερά πρωινά,
οι θλιμμένες Κυριακές,
τα φθινοπωρινά φύλλα,
το κόκκινο φεγγάρι,
ένα πολυσέλιδο,  καλό βιβλίο,
μια ταινία στην οθόνη.
ο καπνός από ένα τσιγάρο,
ένα ποτήρι γεμάτο λευκό κρασί,
ένα μπαρ,  ατμόσφαιρα θαλπωρής

άνοιξε το παράθυρό σου

No comments:

Post a Comment

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...