Sunday, May 03, 2020

ο Θανασάκης





Αφού έχουμε αγαπήσει πολύ τον Θανασάκη μια που το αγαπημένο μας φαγητό ήταν και θα είναι πάντα οι τηγανητές πατάτες  με την κόρη μου,  εχθές ήθελε να επιβεβαιώσει πως θα συνεχίσω να φτιάχνω εγώ το ψωμί ακόμη και μετά την καραντίνα.
Κι αφού την πήρε την επιβεβαίωση,  μου είπε πως καθόλου δεν την νοιάζει για το ψωμί. 
Οι τηγανητές πατάτες πάνω από όλα!

Χθες επίσης,  ξεκίνησα το βιβλίο ''σκηνές από τον βίο του Ματίας Αλμοσίνο''.  Από τις 9 το βράδυ,  στο κρεββάτι μου,  κάτω από το υπέροχο πάπλωμα μου,  μέχρι τις 11.30!
Είναι καλό,  αν και δεν μπορώ να πω πως με έβαλε στην εποχή του 1650 όπου αναφερόταν το 65σέλιδο κεφάλαιο.

Φτιάχνω ''σπιτάκια''  με όλη μου τη χαρά,  μ'  αρέσει η διαδικασία.  Θα ήθελα πολύ να μου αρέσει το ίδιο και το αποτέλεσμα.  Δλδ το πως θα δεθούν σε ένα σύνολο και η χρησιμότητα αυτού.

Είναι ωραία να προσφέρεις,  έστω κι αν αυτό είναι ένα χειροποίητο ψωμί ή κάτι άλλο που ξέρεις ότι αγαπιέται πολύ από την οικογένεια σου.
Και σε ξένους καμμιά φορά προσφέρω τον χρόνο μου και την ακοή μου μα αυτό δεν γίνεται με ανιδιοτέλεια,  συνήθως γίνεται γιατί επουλώνει δικές μου πληγές.

8.34 το πρωί μιας παράξενης,  ολόφωτης Κυριακής.
Ευγνώμων για όλα!
Ώρα για καφέ :)


5 comments:

  1. Τηγανητές πατάτες Θεϊκές! Ασυναγώνιστες Στέλλα! Πρώτη επιλογή μακράν μιλάμε. Λοιπόν καλά κάνεις και φτιάχνεις ψωμάκι. Αναντικατάστατο το σπιτικό ψωμί δεν το συζητάμε. Παλιά έκανε και η γυναίκα μου μόνιμα αλλά δυστυχώς οι μικρές δεν το προτιμούσαν και έτσι το αφήσαμε, δυστυχώς.
    Στέλνω καλησπέρες πολλές με χαμόγελα.
    Φιλιά πολλά.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έτσι είναι Γιάννη μου :)
      καλησπέρα κι από μένα
      φιλιά

      Delete
  2. Το κοκκινιθτό με πατάτεθ τέλειο, το ψωμάκι απ' τα χεράκια θου επίσης, Ο Ζουργόθ αγαπημένοθ (πρόταθη: Στη Σκιά της πεταλούδας) Ο βίος του Ματίας Αλμοσίνο ενδιαφέρον.
    Τι άλλο να πούμε; Άντε και καλή βδομάδα με .....επιφυλάξεις.
    Φιλιά Πολλά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Η Σκιά της πεταλούδας είναι μέσα στην καρδιά μου, είναι το πιο αγαπημένο και νομίζω το καλύτερο του Αννίκα. Τον Ματίας Αλμοσίνο τον έχω καιρό αγορασμένο, το προσπάθησα αλλα δεν με κέρδισε και του δίνω μια νέα ευκαιρία :)

      Να προθέχουμε, γιατί αν ξαναέχουμε μέτρα πώς θα βλέπει ο Θαναθάκης τη Θίθυ ε; ε;

      :-)))

      Delete
  3. Στελλίτσα, ταυτίστηκα με την αγάπη σας στις τηγανιτές πατάτες. Ψωμί δεν τρώω. Εκτός κι αν είναι ψητό.

    Πατάτες όμως, λατρεύω. Πλέον, δεν τις πολυτρώω τηγανιτές. Μέσα στο 2020 έχω φάει μία φορά τηγανιτές πατάτες. Συνήθως κάνω αυτή τη συνταγή "πατάτες στον φούρνο σαν τηγανιτές". Κι είναι yummy!

    Σε φιλώ γλυκά. Καλή σου μέρα! :)

    ReplyDelete

στα σκοτεινά

  Η ''ζημιά''  είναι πάντα μικρότερη από αυτή που αρχικά και μέσα από τον πανικό μας υπολογίζουμε.  Το κόστος ελαχιστότερο α...