Wednesday, December 30, 2020

τέλος χρόνου

 


Εκεί που φοβάσαι πως όλα θα πάνε στραβά,  να γυρνάς σελίδα κι εκεί που νομίζεις πως δεν σε θέλουν να μην αφήνεις ούτε τη σκιά σου.

Κάθε χρόνος σε κάνει μια πιθαμή σοφότερο κι όπως ήσουν ποτέ δεν θα ξαναβρείς τον εαυτό σου.

Να είσαι ευέλικτος,  να προσαρμόζεσαι,  στις αλλαγές,  στις απώλειες,  στις δυσκολίες.

Να ανοίγεις τα παράθυρα του νου σου και να χαίρεσαι ότι σου φέρνει η ζωή.

Να σε αγαπάς,  να σε φροντίζεις,  να σε αποδέχεσαι.

Να μάθεις να επιβιώνεις,  να προστατεύεσαι.


Το 2021 θέλω να γελάμε,  πολύ!  Μου έχει λείψει αυτό το ρημάδι το χιούμορ..


8 comments:

  1. Ξαλησπέρα Στελ,

    Η θεωρία άψογη. Εύχομαι ομοίως και στην πράξη.

    Χρόνια Πολλά με Όλα τα Καλά, Γρήγορα και Θαρρετά :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. την παλεύουμε και την πράξη, ότι μπορούμε κάνουμε!

      καλή χρονιά Νικ.

      Delete
  2. Ο δαίμων του πληκτρολογίου. . . Καλημέρα, βεβαίως :)

    ReplyDelete
  3. Καλησπέρα Στέλλα μου
    Τέλος χρόνου και να μην ξανάρθει.
    Και συμφωνώ σε όλα μαζί σου. Βέβαια η θεωρία είναι πιο εύκολη από την πράξη αλλά το παλεύουμε
    Καλή ας είναι η νέα χρονιά και με γέλιο και κέφι να έλθει το 2021
    Φιλιά πολλά

    ReplyDelete
    Replies
    1. το πιο δύσκολο είναι να γελάμε με την καρδιά μας Άννα μου

      σε φιλώ
      καλή πρωτοχρονιά

      Delete
  4. Εγώ να ευχηθώ Στέλλα μου καλή Πρωτοχρονιά! Να φύγει όλο αυτό το κακό απ τη ζωή μας. Βέβαια από μόνο του τίποτα δεν γίνεται αλλά θα το επιδιώξουμε αγωνιζόμενοι.
    Στέλνω κάθε μου ευχή να είσαι καλά, γερή, δυνατή και δημιουργική.

    ReplyDelete
    Replies
    1. καλή πρωτοχρονιά Γιάννη μου
      με υγεία

      Delete

σαν ένα φλυτζάνι καφέ

  Το κατάλληλο άτομο είναι σαν να απολαμβάνεις φλυτζάνι με τον αγαπημένο σου καφέ.  Στο πιό όμορφο σερβίτσιο,  στην πιο σωστή δόση,  στην ιδ...