Thursday, September 09, 2021

μια όμορφη συνάντηση

Είμαι πολύ χαρούμενη,  γιατί σήμερα έχω μια πολύ γλυκιά και γουστόζικη ανάρτηση όπου θα σας δείξω τί νομίζετε;  Ένα ανθισμένο κεραμικό στεφάνι,  με όλων των ειδών τα όμορφα λουλούδια.  Άλλο στις φωτογραφίες κι άλλο να το βλέπετε από κοντά.  Είναι απίστευτα προσεγμένο ως την τελευταία του λεπτομέρεια.  Και φτιαγμένο από ποιά άλλη;  Από την γλυκιά μας,υπέροχη αχτίδα.  Ναι ναι,  κανονίσαμε συνάντηση,  ήπιαμε το καφεδάκι μας,  γλυκαθήκαμε και με δυό μπουκίτσες σοκολατόπιτα,  και εγώ πήρα τα δωράκια μου,  που τα πήγα προσεκτικά ως το σπίτι κι όταν τα ξετύλιξα από τα περιτυλίγματα τους η έκπληξη ήταν πραγματικά πολύ μεγάλη.  Αχτίδα μου (πάτα εδώ να την γνωρίσεις αν δεν την ξέρεις ήδη) έχεις τον θαυμασμό όλων των μελών της οικογένειας :) Τα κοιτούσαμε από εδώ,  τα κοιτούσαμε από εκεί και λέγαμε ''πω πω τί ωραία δουλειά'',  γειά στα χέρια σου.


 

Άνθη σε όλα τα χρώματα,  και γαλάζιες βιολέτες και κίτρινες μαργαρίτες και κόκκινα τριανταφυλλάκια αλλά και μικρούτσικα άσπρα κρινάκια.  Τί να σας πω,  μεγάλη η ομορφιά!


 

Και είχε και μια νόστιμη ροζ πεταλουδίτσα,  την βλέπετε;

Αλλά το υπέροχο στεφανάκι είχε και παρέα,  δεν ήταν μόνο του.


 

Ένας μεγάλος βράχος,  που πάνω του είχε σκαλωμένα σπιτάκια,  μα τι βράχος,  φτιαγμένος από πραγματική ελαφρόπετρα,  και τα σπιτάκια καμωμένα από αληθινές μικρές πετρούλες που δεν ξέρω πως το κατάφερε η καλλιτέχνης και τα έκανε να μοιάζουν τόσο αληθινά,  με τα παραθυράκια τους και με τις κατακόκκινες σκεπούλες τους,  νομίζεις θα ανοίξεις την πόρτα να μπεις μέσα ή πως κάποιος θα σε χαιρετήσει από το παράθυρο.



 Σ' αυτή λοιπόν τη γειτονιά,  που οι κάτοικοι θέλω να πιστεύω πως είναι απόλυτα μονιασμένοι,  αλλά και ευτυχισμένοι,  υπήρχε κι ένα μοναχικό σπιτάκι,  στην πίσω πλευρά αυτού του όμορφου βράχου,  να για αυτό σας λέω πως τα έργα της αχτίδας μας είναι προσεγμένα ως την τελευταία τους λεπτομέρεια.  

Ήταν μια πάρα πολύ όμορφη στιγμή,  γεμάτη από μεγάλη χαρά!!!

Αχτίδα μου σ' ευχαριστώ.

υ.γ. αριστερό κλικ επάνω στις φωτογραφίες και μεγαλώνουν για να φανούν καλύτερα οι λεπτομέρειες.

7 comments:

  1. Υπέροχα τα δώρα σου. Και αφού είναι από την Αχτίδα μας σίγουρα είναι προσεγμένα ως την παραμικρή λεπτομέρεια.
    Να τα χαρείς Στέλλα μου
    Μπήκε το Φθινόπωρο όμορφα έτσι;
    Να είστε καλά και οι δυο να χαίρεστε το καφεδάκι σας και τη σοκολατόπιττα βεβαίως βεβαίως
    Φιλιά πολλά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ζούμε όμορφες στιγμές Άννα μου! Ναι ήταν καταπληκτικά, και το φθινόπωρο φέτος το νιώθω ότι θα είναι γλυκό. Μακάρι για όλους μας!

      φιλιά!!!

      Delete
  2. Τα χέρια της είναι θαυματουργά. Κάνουν αγγέλους. Η καρδιά της είναι γεμάτη δοτικότητα και αγάπη. Να τα χαρείς τα δωράκια της Στέλλα μου και να απολαύσεις. Τα χρειαζόμαστε σε ένα Φθινόπωρο που επέρχεται ως θύελλα κατά της κοινωνίας. Την καλησπέρα μου.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Νομίζω πως το μόνο που μας απομένει είναι να βλέπουμε τα θετικά, παντού υπάρχουν Γιάννη, ευτυχώς! Για την Αχτίδα γνωρίζοντας την κι από το μπλογκ της τόσα χρόνια αλλά και από κοντά, δεν έχω λόγια, ότι και να πω θα είναι λίγο.

      Καλησπέρα κι από μένα!

      Delete
  3. Καλώς τη Στέλλα! Η Αχτίδα είναι ο ορισμός του μοιράζομαι. Όμορφα τα δώρα σου και να τα χαρείς με υγεία.
    Καλό φθινόπωρο!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  4. Ακριβώς αυτό!
    Σ' ευχαριστώ, δεν είναι υπέροχα; Πού να τα δεις από κοντά, δεν ξέρω γιατί αλλά οι φωτογραφίες τα αδικούν. Φοβερά προσεγμένα ως την τελευταία λεπτομέρεια.

    καλημέρα
    καλό σ/κ
    καλό φθινόπωρο

    φιλάκια πολλά

    ReplyDelete
  5. Πολύ όμορφα τα δώρα σου Στέλλα κι αυτό που τα κάνει πολύτιμα είναι πως τα έφτιαξε μόνη της, με τα χέρια της για σένα :) Xρυσοχέρα η Αχτίδα :)
    Kαλό φθινόπωρο να έχουμε όλοι.
    Την καλησπέρα μου Στέλλα :)

    ReplyDelete

ερώτηση

  Έχεις δοκιμάσει να κάνεις κάτι που ως τώρα το θεωρούσες αδύνατο για τα δεδομένα σου και να το φέρεις εις πέρας; Τελικά κερδίζει αυτός που ...