Wednesday, December 08, 2021

2021, τα συν


 

Η αλήθεια είναι πως το 2021,  παρ' όλες τις δυσκολίες του,  μου χάρισε καινούργιους ανθρώπους στην ζωή μου,  πράγμα που το νιώθω σαν ευλογία,  κινδυνεύοντας να παρεξηγηθώ για αυτή την λέξη και σπεύδω να εξηγήσω πως για μένα η λέξη ευλογία είναι έξω από κάθε θρησκεία και έχει να κάνει με την τύχη/την τιμή/την χαρά σε μεγάλο βαθμό.  Τιμή/χαρά/τύχη που γεύτηκα κάτι που μπορεί να ήταν πολύ συνηθισμένο στις ζωές των ανθρώπων γύρω μου αλλά πολύ σπάνιο ίσως για αυτό και πολυπόθητο/σημαντικό όσον αφορά την δική μου την ζωή.   Από την πλευρά μου δεν έχω παρά να πράξω ανάλογα,  ώστε αυτή η χαρά να έχει ποιότητα και διάρκεια!

No comments:

Post a Comment

ερώτηση

  Έχεις δοκιμάσει να κάνεις κάτι που ως τώρα το θεωρούσες αδύνατο για τα δεδομένα σου και να το φέρεις εις πέρας; Τελικά κερδίζει αυτός που ...