Thursday, December 09, 2021

2021, τα συν


 

Τα βιβλία που διάβασα.  Δεν ήταν πολλά,  δεν ήταν όλα της αρεσκείας μου για να πω την αλήθεια μου κανένα από αυτά δεν θα αγόραζα με δική μου πρωτοβουλία.  Ωστόσο όλα κάτι μου έδωσαν διαβάζοντας τα.  Όπως και την χαρά να ανήκω για πρώτη μου φορά,  σε μια λέσχη ανάγνωσης με όμορφους και ενδιαφέροντες ανθρώπους.   

Τα βιβλία αυτά ήταν:

1)  Η τέχνη της χαράς της Sapienza Goliarda

2)  Δεν κατοικούν όλοι οι άνθρωποι τον κόσμο με τον ίδιο τρόπο του Dobois Jean Paul

3)  Οι εκατό μέρες του Joseph Roth

4)  Η αστυνομία της μνήμης της Ogawa Yoko

5)  Η γη που χάνεται της Julia Philips

6)  Πλατεία Χανγκόβερ του Patrick Hamilton

7)  Στη γη είμαστε πρόσκαιρα υπέροχοι του Vuong Ocean

8)  Ρέκβιεμ για μια δημοκρατία του Cantaloube Thomas

9)  Τα κορδόνια του Domenico Starnone

 

Άντε λοιπόν και του χρόνου!

6 comments:

  1. Εύχομαι και του χρόνου όμορφα διαβάσματα Στέλλα μου. Και μπράβο που έχεις το βιβλίο στη ζωή σου σε συνεχή βάση. Αναπόσπαστο κομμάτι μας.
    Την καλησπέρα μου.

    ReplyDelete
  2. Μπορεί να μην τα αγοραζες αλλά πάντα κάτι δίνει το βιβλίο ακόμη και με αρνητική βαθμολογία. Αν μη τι άλλο ακονίζει την κρίση
    Και του χρόνου με αναγνώσματα που θα σε καταπλήξουν
    Καλησπέρα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Άννα Φλο μου, πραγματικά η αίσθηση της έκπληξης υπάρχει, έστω καμμιά φορά αρνητική, συνήθως όμως θετική ας πούμε 1/9.
      Ας μην κάνουμε πάντα αυτό που θέλει η δική μας τακτική, ας αφεθούμε στα χέρια των άλλων με κάποια εμπιστοσύνη.
      Έχει κι αυτό την χάρη του, καλησπέρα!

      Delete
  3. Εκτός από την τροφή του νου που σου έδωσαν τα βιβλία που διάβασες καλά ή αδιάφορα Στέλλα μου η ουσία ήταν που γνώρισες μέσα από αυτήν την λέσχη, ανθρώπους που κέντρισαν το ενδιαφέρον σου....
    Να περνας όμορφα με ότι κάνεις, να περάσεις χαρούμενα τις γιορτινές ετούτες μέρες...Καλά Χριστούγεννα!!🎄✨

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έτσι σκέφτομαι κι εγώ Ρούλα μου. Όλα τα βιβλία αυτά είναι είναι καλά, το αν αρέσουν ή όχι είναι υποκειμενικό. Αλλά και μια πρόταση διαφορετική από αυτή που θα διάλεγα μόνη μου έχει ενδιαφέρον. Άλλωστε κανείς από την λέσχη δεν έχει διαβάσει το βιβλίο που επιλέγουμε ψηφίζοντας. Οπότε η έκπληξη είναι για όλους και για τον καθένα μας ξεχωριστά.
      καλές γιορτές!!!

      Delete

σαν ένα φλυτζάνι καφέ

  Το κατάλληλο άτομο είναι σαν να απολαμβάνεις φλυτζάνι με τον αγαπημένο σου καφέ.  Στο πιό όμορφο σερβίτσιο,  στην πιο σωστή δόση,  στην ιδ...