Friday, December 10, 2021

τίποτα δεν γίνεται από μόνο του


 

Κι ενώ έχω πάρει την απόφαση να μην στολίσω,  διότι είμαστε πια σε μια ηλικία που ΤοΔέντροΚαιΤαΣτολίδιαΘέλουνΠάραΠολύΚόποΓιαΝαΒγουνΑπόΤοΠατάριΚαιΟΜοναδικόςΆνθρωποςΤουΣπιτιούΠουΜπορείΈχειΠειΉδηΌχι

νιώθω από τώρα τις στενοχωρημένες φατσούλες που θα έρθουν και δεν θα δουν αυτά που βλέπουν κάθε χρόνο και προβληματίζομαι.

Αλλά στην τελική ας πάρουν τις αποφάσεις τους.  Όποιος θέλει στόλισμα,  συμμετέχει σ'αυτό.  Τίποτα δεν γίνεται από μόνο του!

3 comments:

  1. Ω κάπως το ακούω αυτό! Κάπως ηχεί στα αυτιά μου. Λίγο στενάχωρο, λίγο παραίτηση. Λίγο παράπονο. Γεμάτο όμως συναισθήματα. Σέβομαι κάθε δική σου θέση και άποψη Στέλλα. Από την άλλη πιστεύω ότι θα τα καταφέρεις! Πιστεύω θα δώσεις λύση και όλα θα γεμίσουν με την ομορφιά των ημερών. Σου έχω εμπιστοσύνη. Εύχομαι πάντα να νιώθεις καλά.

    ReplyDelete
  2. Το στόλισμα Στέλλα μου είναι διάθεση και αν δεν την έχεις γιατί να το κάνεις;
    ΕΞ αλλου μέρες είναι θα περάσουν και θα ξαναβρούμε την κανονικότητα μας.
    Μη κοιτάς παιδί μου που μερικές μερικές ..βλέπε εμένα που παραστόλισα το μπλοκόσπιτο μου🤣 στο σπίτι μου είμαι πιο μαζεμένη.. 😊
    Να περνάς όμορφα με ότι κάνεις καλο Σαββατοκύριακο. ✨

    ReplyDelete
  3. Mεγάλη κουβέντα είπες...τίποτα δεν γίνεται από μόνο του...
    Πριν έντεκα χρόνια, δεν είχα διάθεση να στολίσω ( και όχι μόνο ) αλλά είχα μικρό παιδί και ήξερα πως έστω για λίγο τα μάτια του θα λάμψουν...οπότε βρήκα την διάθεση και στόλισα...και ξαναστόλισα...και υπήρξαν και φορές που στόλισε μόνος του το μισό, αφού είχα στήσει το δέντρο κι άλλες πάλι που στολίσαμε μαζί (και η μέση/πλάτη πόναγε) αλλά πόναγε χαμογελαστά, και πολλά άλλα όμορφα. Δεν ξέρω τι να σου απαντήσω...Ακολούθησε το ένστικτό σου. Φιλιά πολλά :)

    ReplyDelete

πρώτα εσύ

  Κανένας δεν μας δίνει την ψυχή του,  ωστόσο όλοι ζητούν ''ψυχή''.  Πρώτα εσύ,  θα σου έλεγε κάποιος αν ήταν ειλικρινής μαζ...