Monday, December 13, 2021

όσα φέρνει η ώρα

 

Ενώ λοιπόν είχα πάρει την απόφαση πως κάτι τις θα κάνω από στολισμό για χατήρι των παιδιών μου που δεν είναι πιά παιδιά αλλά ξέρω πως το θέλουν,  όπως επίσης ξέρω ότι εκτός από το ότι το θέλουν η διαίσθηση μου λέει πως το χρειάζονται κι όλας.  Μάνα είμαι,  ξέρω τί λέω!!!

Εκεί που παλεύαμε όμως με ένα πιθανό αυτοάνοσο μας έσκασε κι ένα σπάσιμο καρπού (ελπίζω να είναι μόνο αυτό),  ενάμιση μήνα τώρα που έχει επιστρέψει στη Θεσσαλονίκη νιώθω πως καθημερινά κάποιος της κάνει βουντού!

Οπότε,  ας αρκεστούμε σε τούτες τις πανέμορφες φωτογραφίες.  Αύριο μεθαύριο ποιός ξέρει,  μπορεί να τις στερηθούμε κι αυτές.

10 comments:

  1. Ε δεν το πιστεύω! Εντάξει, μένω στην ατυχία, στην άσχημη συγκυρία. Στέλνω τις πιο καλές μου ευχές Στέλλα μου. Όλα να πάνε καλά και θα πάνε καλή μου φίλη. Την καλησπέρα μου.

    ReplyDelete
  2. Κόντρα σε όλα στόλισε!! Αλλάζει η διάθεση και η θεραπεία για οτιδήποτε γίνεται αυτοθεραπεία με τη θετικότητα.
    Θετικές σκέψεις σου στέλνω και ευχές όλα να είναι περαστικά και να μην ξανάρθουν ατυχίες
    Τα φιλιά μου

    ReplyDelete
  3. Kι εγώ είμαι υπέρ του κόντρα στη κόντρα...Περαστικά βρε Στέλλα! Αλλά στόλισε! :) Συμφωνώ με αυτά που λέει η ΑΝΝΑ FLO από πάνω... :)
    Γρήγορη ανάρρωση εύχομαι. Την καλησπέρα μου.

    ReplyDelete
  4. Είναι αλήθεια δεν μπορείς να ελέγξεις τα απρόοπτα της ζωής. Μπορείς όμως να ελέγξεις τα συναισθήματά σου. Η δύναμη της σκέψης και η διάθεση είναι το κλειδί να ξεπεράσεις τα δύσκολα. Χριστούγεννα έρχονται! Ετσι για το καλό ένα στολιδάκι αλλάζει τη διάθεση και φέρνει τους ανθρώπους πιο κοντά. Ύστερα από την περιπέτεια που περάσατε...έχετε ανάγκη μια αλλαγή. Εξάλλου οι ευτυχισμένες στιγμές μένουν.
    Εύχομαι περαστικά και ήρεμα, ευτυχισμένα Χριστούγεννα!
    Φιλιά Στέλλα μου! Καλό βράδυ!

    ReplyDelete
  5. Ωχ Στελλίτσα μου στέλνω ευχές για περαστικά.
    Όλα να πάνε καλά!!!!
    Περίεργος αυτός ο Δεκέμβρης για τον περισσότερο κόσμο.
    Καλή δύναμη.
    Πολλά φιλιά!

    ReplyDelete
  6. Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια σας, Γιάννη, Αννίκα, Μαρίνα, Άννα, Ελευθερία, η μαμά μου είναι καλά. Πέρασε όλη τη μέρα στο νοσοκομείο κάνοντας διάφορες εξετάσεις. Το χεράκι, το δεξί, είναι σε γύψινο νάρθηκα. Τον τελευταίο ενάμιση μήνα έχει ζήσει όσα δεν έχει ζήσει όλη της τη ζωή σε σχέση με πόνο, γιατρούς κλπ
    Θα το ξεπεράσει κι αυτό πιστεύω.
    Είναι δύσκολο πολύ το να θέλει η καρδιά, το να είναι ο άνθρωπος γεμάτος ενέργεια και να μην ακολουθεί το σώμα.

    καλό βράδυ σε όλους σας
    τα φιλιά μου

    *το στόλισμα του δέντρου είναι το τελευταίο που σκέφτομαι, θα δούμε τί θα κάνουμε

    Ωστόσο μη νομίζετε ότι δεν έχω στολίσει καθόλου. Όλο και κάτι υπάρχει. Πχ ένα πάνινο χριστουγεννιάτικο στεφάνι (μ' αρέσει πολύ, το έφτιαξα μόνη μου), ένας άγγελος, αγιοβασιλάκια που μου κάνουν παρέα καθώς πίνω τον καφέ μου.

    φιλιά!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πήρα μια ανάσα για τα νέα καλή μου φίλη. Σύντομα σιδερένια και πολλά περαστικά. Όσο για το στόλισμα, σου έχω εμπιστοσύνη ότι κάτι θα καταφέρεις. Καλησπέρα Στέλλα μου.

      Delete
  7. Περαστικά σας Στέλλα μου, θα περάσει κι αυτό, που γράφει και η "Αχτίδα" μας. Υπομονή και αισιοδοξία. Καλές γιορτές.

    ReplyDelete
  8. Στέλλα μου σε νοιώθω, πάντα φοβάμαι τα απρόοπτα, θυμάμαι πάντα το πρωινό που κατέβαινα για δουλειά στο μαγαζί και έπεσα στις σκάλες..ολική καταστροφή αστραγάλου και σπάσιμο κνήμης..η αρχή της φθοράς μου, έκανα 1 χρόνο να περπατήσω. Όλα θα πάνε καλά γλυκιά μου, υπομονή θα περάσει, ξέρω πόσο δύσκολο είναι.

    ReplyDelete
  9. Παρ όλα τα απρόοπτα, που να είναι όμως περαστικά, να πας κόντρα να έχεις υπομονή και θετική σκέψη πως όλα θα περάσουν, αφού η ζωή είναι εδώ θα τα καταφέρετε μαζί να ξεπεραστούν οι δυσκολίες .
    Εύχομαι περαστικά και καλύτερα!! Καλά Χριστούγεννα!!

    ReplyDelete

σαν ένα φλυτζάνι καφέ

  Το κατάλληλο άτομο είναι σαν να απολαμβάνεις φλυτζάνι με τον αγαπημένο σου καφέ.  Στο πιό όμορφο σερβίτσιο,  στην πιο σωστή δόση,  στην ιδ...