Thursday, November 24, 2022

η ρ ε μ ί α !!!


 

-Δεν ξέρεις  τί χάνεις μου είπε μια φίλη,  προτείνοντας μια ιδέα την οποία και αρνήθηκα,  υποστηρίζοντας την ηρεμία μου.

-Δεν σου περνάει καν από το μυαλό τί κερδίζω της απάντησα!

2 comments:

  1. Μια χαρά της απάντησες...η ψυχική ηρεμία είναι πολύτιμη :) Tην καλησπέρα μου Στέλλα :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το πολυτιμότερο αγαθό Ελευθερία μου.
      Καλησπέρα κι από μένα
      φιλιά

      Delete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...