Monday, March 06, 2023

62 κεράκια επάνω στην τούρτα


 

Λέγαμε με ένα φίλο πόσο τα τηλεφωνήματα έχουν γίνει ακριβά και πόσο δύσκολα πλέον ο άλλος θα σου δώσει τον χρόνο του,  να σχηματίσει το νούμερο σου στο τηλέφωνο,  να σου πει χρόνια πολλά με την φωνή του έστω.  Η σπιρτάδα του facebook άλλαξε τη ζωή μας,  περιορίζοντας τις ευχές σε -μου αρέσει,  καρδούλες και copy paste φωτογραφίες-.  Δεν λέω πως δεν έχει το γούστο του κι αυτό άλλωστε δέχομαι πως δημιουργείται μια χαρούμενη,  ευτυχισμένη ατμόσφαιρα,  ψεύτικη μεν,  ονειρική δε..  αλλά τί να το κάνεις.  

Πολλές φορές σκέφτομαι πως έχει αλλάξει σε τέτοιο βαθμό η ζωή μας που πραγματικά δεν μπορώ να φανταστώ πώς θα ήταν δίχως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.  'Ισως τότε να φαντασιωνόμασταν πραγματικούς φίλους από ανάγκη και μόνο,  να τους ονομάζαμε έτσι.  Τώρα διακρίνουμε τη διαφορά,  όπως επίσης ξέρουμε πια καλά,  πως εμείς που δεν επενδύσαμε σε παρέες και φιλίες στενά δεμένες,  ή που δοκιμάσαμε να επενδύσουμε και αποτύχαμε οικτρά,  την ημέρα των γενεθλίων μας το πολύ πολύ να μας τηλεφωνήσουν ένα με δύο άτομα.  Αν το καλοσκεφτείς στο ολότελα κι αυτό καλό είναι.  

62 κεράκια επάνω στην τούρτα σήμερα,  και προχωράμε..

18 comments:

  1. 62 και απίστευτο!!!
    Χρόνια Πολλά και άλλα τόσα εύχομαι με όλη μου την καρδιά!
    ΑΦιλάκια ζεστά, καρδιάς και αγάπης!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ ευχαριστώ Στεφανία μου πολύ! Πολλά φιλιά κι από μένα, την αγάπη μου!!!

      Delete
  2. Καλώς όρισες συνομήλικη Στέλλα μου! Πολύχρονη καλή μου φίλη. Ένα μπουκέτο ευχές με όλη μου την καρδιά. Υγεία να έχεις, να χαμογελάς, να δημιουργείς, να αγαπάς και αγαπιέσαι. Φιλιά πολλά.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εμείς του '61 είμαστε τα καλύτερα παιδιά να ξέρεις Γιάννη. Σ ευχαριστώ ολόψυχα. Φιλιά !!!

      Delete
  3. Χρόνια πολλά και καλά, γεμάτα δημιουργία και όμορφες στιγμές. Και μην στενοχωριέσαι αν σου τηλεφωνήσουν μόνο δύο για να σου ευχηθούν, το είπαν και οι αρχαίοι, ουκ εν τω πολλώ το ευ. Αυτοί οι λίγοι και καλοί μετράνε όσο χίλιοι ανούσιοι.
    Και του χρόνου

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χμ ναι, έχεις δίκιο Πίπη.
      Σ ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για τις ευχές σου.
      Φιλάκια πολλά!!!

      Delete
  4. Χρόνια πολλά Στέλλα μου, γεμάτα υγεία, χαρές και όνειρα όπως τότε που ανίχνευες τη ζωή.
    Φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Αννίκα μου, φιλάκια πολλά, τα καλύτερα και σε σένα εύχομαι!!!

      Delete
  5. Χρόνια πολλά και καλά. Να είσαι πολυχρονη γερή και δυνατή.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Άννα μου σ ευχαριστώ.. να είσαι καλά, σε φιλώ :)

      Delete
  6. Χρόνια πολλά αγαπημένη Στέλλα αν και καθυστερημένα.Υγεία και πολλά χαρούμενες στιγμές σου εύχομαι.
    Ποτέ δεν είχα πολλούς φίλους, αλλά πιστεύω πως ακόμη κι αν είσαι πολύ κοινωνικό άτομο, πάλι οι στενοί φίλοι λίγοι θα είναι.
    Αγάπη και πολλές χαρές με εκείνους που αγαπάς σου εύχομαι! Φιλιά :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μελιάν μου σ' ευχαριστώ πολύ! Χαίρομαι που είσαι καλά.
      Τα φιλιά μου :)

      Delete
  7. Πολύχρονη και δημιουργική με όσα αγαπάς και σε γεμίζουν!!
    ✨✨✨✨✨✨✨

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κατερίνα μου σε ευχαριστώ!
      καλό βράδυ σου εύχομαι :)

      Delete
  8. Χρόνια σου πολλά με υγεία, Στελλάκι μου! 🎂🍰🎁
    Να 'σαι πάντα δημιουργική κι επί των επάλξεων! Οι λίγοι και καλοί φίλοι και συγγενείς, είναι οι πιο σημαντικοί, κι εκείνοι που θα ευχηθούν οπωσδήποτε δια ζώσης. Είναι αυτοί ακριβώς που χρειαζόμαστε.. Να είσαι πάντα καλά! Την αγάπη μου!💖🧡

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ ευχαριστώ πάρα πολύ Πέτρα μου.
      Φιλάκια πολλά :)

      Delete
  9. Πώς τόλμησα να, από εδώ, απουσιάσω;
    Αλλά ένα τηλεφώνημα είναι καλύτερο από ένα γραπτό μήνυμα και χειρότερο από μία συνάντηση.
    Ας όψεται η απόσταση!
    Έρρωσο!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Οι καλύτεροι μου φίλοι είναι αυτοί με τους οποίους έχουμε απόσταση. Στην περίπτωση μου νομίζω βοηθάει :) Η συμπάθεια δείχνεται με πολλούς τρόπους όμως, κι ο καθένας μας βρίσκει αυτόν που του ταιριάζει.
      Σ ευχαριστώ πολύ κι από εδώ :)

      Delete

στα σκοτεινά

  Η ''ζημιά''  είναι πάντα μικρότερη από αυτή που αρχικά και μέσα από τον πανικό μας υπολογίζουμε.  Το κόστος ελαχιστότερο α...