Friday, December 27, 2024

στο σύνολο


 

Σιγά σιγά μαθαίνεις,  πως οι άνθρωποι με τους οποίους δεν μπόρεσες να νιώσεις αυτό το ''αβίαστα αφήνομαι''  είναι άνθρωποι με χαμηλή νοημοσύνη,  ξέρεις..  άνθρωποι που έχουν νοοτροπία λαική,  χωριού,  που σε γυρνούν πίσω σε μια εποχή θα έλεγα του 1960..  χωρίς να θέλω να προσβάλω τους ανθρώπους του χωριού γιατί κάποιοι από αυτούς είναι πολύ πιο ανοιχτόμυαλοι και πολύ πιο μπροστά από εμένα κι από εσένα.  Λέω για αυτούς που οι συμπεριφορές τους είναι ακατέργαστες και αδούλευτες. 


No comments:

Post a Comment

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...