Wednesday, February 11, 2026

ψυχή μου



 Ακόμη κι αν πάψει στον κόσμο να υπάρχει ήλιος,  θα φτιάχνω αχτίδες τρίβοντας πέτρες,  θα δημιουργώ σπίθες,  φως και ζεστασιά,  και δεν με νοιάζει αν καίω τα χέρια μου,  το φως θα κυλάει μέσα σου κι όλα θα λάμπουν μόνο για σένα-

 

1 comment:

  1. Έντονη συναισθηματική φόρτιση πάνω σε μια ιδιαίτερη πορεία δύο ψυχών προς το φως! Όμορφο Στέλλα μου!
    Καλή Τσικνοπέμπτη!
    Φιλιά!

    ReplyDelete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...