Tuesday, May 19, 2026

σχέσεις


 

Είναι κάτι το μαγικό,  οι σχέσεις των ανθρώπων,  το ταίριαγμα,  η αγάπη,  ο χρόνος,  ο χώρος σε ένα αρμονικό συντονισμό,  σαν ένα πουλί να χτυπάει αστραπιαία τα φτερά του και μετά,   όλα απλώς να συμβαίνουν.  

Χωρίς καλή παρέα,  η ζωή θα ήταν ένα λάθος.. 

2 comments:

  1. Λέει ο σοφός λαός " μόνος, ούτε στον παράδεισο" Η χαρά είναι μεγαλύτερη όταν τη ζεις παρέα κι ο πόνος λιγότερος όταν μοιράζεται. Όμως προσοχή, άλλο η καλή παρέα κι άλλο η φιλία!
    Σε φιλώ!
    Καλό βράδυ Στέλλα μου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μένω στην καλή παρέα, η φιλία είναι μια άλλη κατάσταση με πολλές προσδοκίες κι από τις δυό πλευρές.
      Αλλά την ''καλή παρέα'', όχι την παρέα που βρίσκουμε για να μην είμαστε μόνοι μας :)

      φιλάκια

      Delete

ένα χάδι σαν το πέταλο ενός λουλουδιού

  Νόμιζα ότι επιλέγω,  ωστόσο ακολουθούσα το ρεύμα και νόμιζα ότι απλά ακολουθώ το ρεύμα ενώ επέλεγα.  Κάπως έτσι,  συνέβησαν στη ζωή μου έν...