Είναι κάτι το μαγικό, οι σχέσεις των ανθρώπων, το ταίριαγμα, η αγάπη, ο χρόνος, ο χώρος σε ένα αρμονικό συντονισμό, σαν ένα πουλί να χτυπάει αστραπιαία τα φτερά του και μετά, όλα απλώς να συμβαίνουν.
Χωρίς καλή παρέα, η ζωή θα ήταν ένα λάθος..
''Ενα φλιτζάνι καφές, ένα τσιγάρο που καπνίζεις και το άρωμά του σε διαπερνά, τα μάτια μισόκλειστα μέσα στο ημίφως του δωματίου... Δεν θέλω τίποτε άλλο από τη ζωή εκτός από τα όνειρά μου και αυτό... Λίγο είναι; Δεν ξέρω. Μήπως ξέρω τι είναι λίγο και τι πολύ;'' Φερνάντο Πεσσόα
Νόμιζα ότι επιλέγω, ωστόσο ακολουθούσα το ρεύμα και νόμιζα ότι απλά ακολουθώ το ρεύμα ενώ επέλεγα. Κάπως έτσι, συνέβησαν στη ζωή μου έν...
Λέει ο σοφός λαός " μόνος, ούτε στον παράδεισο" Η χαρά είναι μεγαλύτερη όταν τη ζεις παρέα κι ο πόνος λιγότερος όταν μοιράζεται. Όμως προσοχή, άλλο η καλή παρέα κι άλλο η φιλία!
ReplyDeleteΣε φιλώ!
Καλό βράδυ Στέλλα μου!
Μένω στην καλή παρέα, η φιλία είναι μια άλλη κατάσταση με πολλές προσδοκίες κι από τις δυό πλευρές.
DeleteΑλλά την ''καλή παρέα'', όχι την παρέα που βρίσκουμε για να μην είμαστε μόνοι μας :)
φιλάκια