Monday, July 14, 2014

μπλε και όμορφα





Μπορείς να πεις μου λείπει αυτό,  ή θέλω εκείνο,  ή το άλλο πήγε η στραβά,  ή το σύμπαν δεν συνομωτεί υπέρ μου,  δεν μου βγαίνει ή δεν μου κάθεται..

Όμως το ''είμαι καλά''  δύσκολα περιγράφεται..

Απλά βιώνεται..  για όσο..

3 comments:

  1. Σωστά... για όσο και όσο!
    Μια βουτιά πάντως θα τη κάνουμε!
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά!

    ReplyDelete
  2. Συμφωνώ απολυτά

    ReplyDelete
  3. Πολλές φορές δεν το ξέρουμε κ αυτο ειναι ειρωνία ..

    ReplyDelete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...